- W jakich kolorach produkowane są skrzynki?

Wszystkie skrzynie Explorer Cases produkowane są w trzech podstawowych kolorach: czarnym, pomarańczowym i oliwkowo-zielonym. Przy dużych zamówieniach mogą zostać wyprodukowane w dowolnym kolorze. Skrzynie mogą także zostać pokryte specjalną farbą o odpowiedniej trwałości (np. w kamuflującym malowaniu maskującym dla potrzeb militarnych).



- W jakich wersjach wyposażenia sprzedawane są skrzynki?

Skrzynie sprzedawane są w dwóch podstawowych wersjach: puste bez wypełnienia i pełne z wypełnieniem piankowym (gąbką). Samo wypełnienie składa się z podwójnej warstwy ponacinanej gąbki, którą można dowolnie formować w zależności od potrzeb użytkownika oraz z dodatkowej warstwy gąbki znajdującej się na wieku skrzyni. Dodatkowo do każdej ze skrzyń można dokupić specjalne panele (mocowane na wieko skrzyni) oraz wygodne, dopasowane rozmiarami torby z regulowanymi dowolnie na rzep przegródkami. Torby posiadają zarówno dodatkowe uchwyty do łatwego wyjmowania ze skrzyni jak również rączkę do transportu w momencie użytkowania samej torby. Spód torby umożliwia bezpieczne postawienie jej na ziemi.


- W jaki sposób panele są mocowane na wieku skrzyni?

Panele mocowane są na wieko skrzyni przy pomocy wytrzymałej taśmy dwustronnie klejącej. W opcji znajduje się także zestaw metalowych elementów pozwalających na montaż panela, w specjalnie zaprojektowanych do tego miejscach skrzynki, jednak jego posiadanie do użytkowania panela nie jest konieczne.


- Co oznaczają poszczególne symbole oznakowań producenta?

Pierwsze dwie cyfry oznaczają wymiary wewnętrzne skrzynki: jej szerokość oraz głębokość (od dna do wieka). Litery oznaczają kolejno: B - (black) czarna, O - (orange) pomarańczowa, G - (green) zielona. Litera E (empty) oznacza skrzynię pustą bez dodatkowego wypełnienia piankowego.


- Jaka jest gwarancja na skrzynie?

Explorer Cases udziela dożywotniej gwarancji na wyrób, pod warunkiem wymiany raz w roku pierścienia uszczelniającego. (Wymiany pierścienia należy obowiązkowo dokonać wcześniej gdyby z jakiś przyczyn uległ on zniszczeniu).
Oczywiście gwarancja nie obejmuje przypadków przejechania przez czołg czy wypadnięcia skrzynki z samolotu, wiąże się ona z prawidłową eksploatacją i używaniem skrzynki zgodnie z przeznaczeniem.


- Czy gwarancja obejmuje zawartość skrzynki?

Gwarancja obejmuje zawartość skrzynki tylko i wyłącznie w odniesieniu do firmowych wyrobów Explorer Cases takich jak: panele, torby transportowe, przegrody. Sama zawartość przechowywana przez użytkownika w żaden sposób gwarancji nie podlega.


- Gdzie można zakupić skrzynkę oglądając ją na miejscu?

Zakupu detalicznego można dokonać w Warszawie w sklepie Azymut, ul Corazziego 4 lok. 5 (mapka dojazdowa na www.azymut.waw.pl ).


Skrzynki mają możliwość zamykania na kłódki. Czy można używać do tego kłódek innych firm?
Oczywiście, do zamykania skrzynek można używać innych kłódek pod warunkiem, że ich konstrukcja pasuje do typu zamknięcia skrzyń Explorer. Polecamy jednak kłódki firmowe Explorer, ponieważ ich opatentowana konstrukcja wykonana jest z odpowiedniej jakości wytrzymałego materiału oraz ponadto uniemożliwia ona wyjęcie kluczyków przy otwartej kłódce. Tym samym zapobiega możliwości zamknięcia skrzynki na kłódkę w momencie gdyby przypadkowo zostały w niej umieszczone kluczyki.


- Czy można dokonać zakupu poprzez internet?

Oczywiście prowadzimy sprzedaż wysyłkową i realizujemy także zamówienia złożone za pośrednictwem internetu. Zamówienia można składać poprzez sklep internetowy www.azymut.waw.pl jak również wysłać emailem na adres info@azymut.waw.pl


- Czy skrzynie i akcesoria do nich dostępne są w sprzedaży hurtowej?

Każdy towar firmy Explorer Cases dostępny jest na bieżąco w sprzedaży hurtowej. Informacje o warunkach handlowych można uzyskać pod numerem telefonu 502 293-110 lub mailem info@azymut.waw.pl